Szanowni Mieszkańcy, Interesanci!
Informujemy, że począwszy od 24 marca 2025 r. z uwagi na napływ ponadnormatywnej liczby wniosków o wydanie warunków zabudowy oraz warunków zabudowy dla inwestycji celu publicznego, a także ze względu na wykonywanie szeregu zdań związanych z koniecznością sporządzenia i uchwalenia do końca 2025 r. Planu Ogólnego dla Gminy Miłki jesteśmy zmuszeni do czasowej zmiany zasady przyjmowania interesantów przez pracownika Referatu Rozwoju i Spraw Komunalnych Urzędu Gminy w Miłkach.
Ograniczenia te dotyczą wyłącznie pracownika w zakresie obsługi zadań dotyczących zagospodarowania przestrzennego w tym wydawania decyzji tj. Pani Eweliny Cybulskiej-Kowalczuk – podinspektora ds. gospodarki przestrzennej (tel. 87 421 10 60 wew. 58, bezpośredni 87 555 90 58)
Od 24 marca 2025 r. przyjmowanie interesantów przez ww. pracownika obywać się będzie w poniedziałki od godz. 8:00–16:00
i piątki od 7:00-15:00 w godzinach pracy urzędu, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny spotkania z właściwym merytorycznie pracownikiem. Powyższe dotyczy również kontaktów w drodze telefonicznej.
Jednocześnie informujemy, że powyższe ograniczenia nie dotyczą kwestii składania pism i wniosków w drodze pisemnej. Dokumenty te jak dotychczas winny być składne w sekretariacie urzędu.
Wprowadzane ograniczenia mają na celu wyłącznie troskę o sprawny tok postępowań i wykonywania zadań.
Od 24 marca 2025 r. przyjmowanie interesantów przez pracownika ds. gospodarki przestrzennej ZOSTANIE OGARNICZONE
Dodaj do zakładek Link.